Križ kraž 1: učbenik za začetno učenje slovenščine kot drugega in tujega jezika za neopismenjene otroke

Križ kraž 1: učbenik za začetno učenje slovenščine kot drugega in tujega jezika za neopismenjene otroke

Urednik: Matej Klemen, Mateja Lutar, Mihaela Knez
Avtor: Damjana Kern, Tjaša Alič, Matej Klemen, Mihaela Knez

Učbenik Križ kraž je učno gradivo za začetno učenje slovenščine kot drugega in tujega jezika. Namenjeno je otrokom, starim 5 in 6 let, ki še niso opismenjeni oz. so na začetku procesa opismenjevanja, z dodatnimi prilagoditvami pa ga je mogoče uporabljati tudi z nekoliko mlajšimi ali starejšimi otroki. Učbenik obsega 12 enot. V njih je predstavljena predmetnost, s katero se otroci srečujejo vsak dan. Učenci se seznanijo z osnovnim besediščem in izbranimi sporazumevalnimi vzorci. Ob vsaki temi je smiselno in stopnjevano nanizanih šest do trinajst dejavnosti, ki se med seboj dopolnjujejo in postopno nadgrajujejo. Izvedba dejavnosti je nazorno opisana v priročniku za učitelje. Raven znanja slovenščine, ki naj bi jo učenci dosegli, ko so usvojili posamezne dejavnosti iz gradiva, večinoma ustreza opisnikom na ravni A1 po Skupnem evropskem jezikovnem okviru.

Leto izida: 2023

Št. strani: 124

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612970833

Redna cena: 9,68 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja