O vsebini:
Pričujoče vsebine so namenjene profesoricam, profesorjem sociologije in družboslovja, učiteljicam in učiteljem družboslovnih vsebin in vsem tistim, ki jih učenje in poučevanje sociološke vednosti zanima. Vsebine pripravljajo članice in člani oddelka za sociologijo v sodelovanju s študenti in študentkami pedagoškega študijskega programa sociologije in so namenjene vsebinski in pedagoški podpori učiteljstvu sociologije in družboslovja. Spletno mesto je nastalo z željo oddelka po vsebinski podpori šolam in v zahvalo vsem mentoricam in mentorjem, ki že desetletja podpirajo študentke in študente pri njihovih začetnih pedagoških korakih.
Sociološka imaginacija
- Fanon, F (2017): Črna koža, bele maske. Ljubljana: SH.
- Macias, T (2022): Sociology saves the planet. London: Routledge.
- Graziano, M (2008): The inteligent movement machines. Oxford: Oxford University press.
- Aguera y Arcas, Blaise. B (2023): Who are we now. Los Angeles: Hat and Beard Press.
- Kotnik, V. (2022): Trans(spol)nost: Arheologija trans/vednosti. Ljubljana: Bukla.
- Bajt, V. (2022): Etnična diskriminacija. Ljubljana: Mirovni inštitut.
- Nadja Furlan Štante, N. (ur.) (2022): Izzivi medreligijskih in medkulturnih stikov in možnosti vzpostavitve dialoga. Spletna knjigarna Buča.
- Matkovič, D. (2022). Zakaj ne pišem. Ljubljana: Chiara
- Drakulić, S. (2023). Nevidna ženska in druge zgodbe. Ljubljana: Beletrina.
- Rodney, W. (2021). Kako je Evropa podrazvila Afriko. Ljubljana: *cf
- Cixin, L. (2006-). Rememberance of the Earth's past. https://www.goodreads.com/series/189931-remembrance-of-earth-s-past
- Bone. J., et al (2022). Pogled na šolo 21. stoletja v duhu kompetenc in pismenosti. Ljubljana: ZRSŠ. https://www.zrss.si/pdf/Pogled_na_solo_21_stoletja.pdf
- Černič, A. Pogačnik, A. (2021). Religija in šola. Poučevanje o religiji in njena simbolna prisotnost v javni šoli. Ljubljana: FDV.
- Bourdieu, P., Passeron, J-C. (2021). Reprodukcija: elementi za teorijo sistema poučevanja. Ljubljana: Pedagoška fakulteta. https://www.emka.si/webapp/wcs/stores/servlet/sl/emkasi/reprodukcija-%2…
- Gaber, S., Tašner. V. (2019): Misliti socialne inovacije. Ljubljana: Pedagoška fakulteta.
- https://www.pef.uni-lj.si/fileadmin/Datoteke/Zalozba/prodaja_predstavit…
- Perez, C. (2019) Nevidne. Kako vrzeli v podatkih in raziskavah oblikujejo svet po moški meri. Ljubljana: UmCo https://www.bukla.si/umco/nevidne.html
- Todd, E (2016). Kdo je Charlie? Sociologija verske krize. Ljubljana: Cf* https://www.zalozbacf.si/index.php/kdo-je-charlie.html
- Bratton, B. (2020): Teraformiranje. Ljubljana: Sophia. http://www.zalozba-sophia.si/katalog/2020/teraformiranje
- Paulo Freire P. (2019): Pedagogika zatiranih. Ljubljana: Krtina. http://znanost.sta.si/knjige/195
- Kuhar, R., Pajnik, M. (2022). Na lastni koži. Intersekcionalna diskriminacija in neenakosti. https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/view/347/665/7584
- Šimenc, M. (2020): Vloga tehnologije v vzgoji in izobraževanju ter enake možnosti učencev v obdobju pandemije. https://www.sodobna-pedagogika.net/clanki/01-2021_vloga-tehnologije-v-v…
- Butollo Florian. 2020. “Digitalization and the geographies of production: Towards reshoring or global fragmentation?” v: Competition and Change, https://doi.org/10.1177%2F1024529420918160
- Calzada, I., Almirall, E. (2020) »Data ecosystems for protecting European citizens’ digital rights.” Transform. Gov. People Process Policy, let. 14, 133–147.
- Gržinić, M. (2020). »Objectivity, Fiction and New Media Digital Technologies Elaborated through Death«, V Filozofski vestnik, XLI, 3, 135157.
- Sadowski, J. (2019). “When data is capital: Datafication, accumulation, and extraction,” v: Big Data & Society. doi:10.1177/2053951718820549
- Zbornica
- Nelly in Nadine
- Tita Mayer, podkast
- Pogovor o knjigi v THL: Vrnitev v Reims
- Vrnitev v Reims
- Don't look up
- THL: Pogovor o knjigi: Reprodukcija: Elementi za teorijo sistema poučevanja
- Portret mladenke v ognju
- Gendered aspects of the war in Ukraine. Dnevi enakosti spolov na FF 2022
- Sociološki podkast
- Medijski repertoarji mladih
- Zajc, M. (2017). Medijski pojmovnik za mlade. Maribor: Aristej.
- Kuhar, R. (2022). Intersekcijska ali presečna diskriminacija: študijski priročnik za učitelje in učiteljice. https://ebooks.uni-lj.si/ZalozbaUL/catalog/book/345
- SOCIOLOGY TOOLBOX: https://thesocietypages.org/toolbox/teaching_sociology/
- The Sociology book: https://www.amazon.com/Sociology-Book-Ideas-Simply-Explained/dp/1465436502
- Rosling, H. (2019): Faktografija. Tržič: Učila http://felix.si/politika-in-aktualne-teme/14978-faktografija-zepna-knjiga-9789610040019.html
- EIPSI. Evidence informed practice for school inclusion: https://eipsi-project.eu/
Pedagoška praksa
-
Gorazd Kovačič, Maida Beganović, Polona Glušič, Eva Juren, Dejan Navodnik, Klemen Polič,Sara Rihtaršič, Eneja Rusjan, Minea Rutar, Emina Vejseloska, Simona Zupanc in Žiga Žunec: https://e-knjige.ff.uni-lj.si/znanstvena-zalozba/catalog/book/235
- Maja Bizjak, Eva Mevlja: Socializacija https://www.canva.com/design/DAE9kSqD60U/hy4i-fuP6rjoREgunjh_qA/view?utm_content=DAE9kSqD60U&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink
- Anja Antloga, Veronika Plazovnik: Ekološka kriza