Postopki klasične testne teorije

Postopki klasične testne teorije

Avtor: Gregor Sočan

Knjiga “Postopki klasične testne teorije” je priročnik, ki je po eni strani namenjen študentom tretjega letnika psihologije kot pripomoček pri vajah iz Psihometrije II, hkrati pa je zasnovan tako, da bi koristil tudi praktikom in raziskovalcem na področju psihologije in drugih področij (npr. pedagogike, sociologije, medicine, trženja, organizacije), ki se pri svojem delu srečujejo s psihološkimi testi ali pa občasno celo sami sestavljajo preproste merske instrumente (vprašalnike, teste znanja, stališčne lestvice, ankete ipd.). Knjiga opisuje postopke za analizo lastnosti testnih postavk, analizo kakovosti (zanesljivosti in veljavnosti) celotnega testa in pretvarjanje testnih dosežkov na standardne lestvice (kot je npr. IQ). Prikazana je tudi uporaba računalniških programov Excel in SPSS v analizi testov. Opise postopkov in ilustrativne primere izračunov spremljajo naloge z rešitvami. Od uporabnika se pričakuje solidno znanje osnovne statistike (zlasti opisne statistike in linearne regresije) ter razumevanje osnovnih teoretičnih pojmov testne teorije.

Leto izida: 2011

Št. strani: 204

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612370671

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 10,00 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja