Raziskovalno-razvojne prakse in vrzeli trajnostnega razvoja Slovenije

Raziskovalno-razvojne prakse in vrzeli trajnostnega razvoja Slovenije

Urednik: Barbara Lampič, Jernej Zupančič

Osnovni namen monografije je vsebinsko široko zasnovana geografska presoja potencialov, praks in omejitev Slovenije ter njenih regij z vidika koncepta trajnostnega razvoja. Avtorji iz različnih geografskih vsebinskih polj izhajajo iz razvojno-varovalne postavke, da vsebinsko troplastni (okoljski, ekonomski in družbeni) koncept splošnega in regionalnega razvoja predstavlja osnovnim geografskih strukturam potencialno optimalni prostorski koncept. Predlagajo uporabo geografskih gradnikov trajnostno sonaravnega regionalnega razvoja, kot so inovativne, prožne kmetije, prenovljena urbana območja, sanirana in v naselbinski sistem integrirana romska naselja, večplastno in trajnostno ovrednotenje geodiverzitete in geografsko polje regionalne in lokalne kakovosti življenja.

Leto izida: 2017

Št. strani: 138

Tip vezave: elektronska izdaja

ISBN: 9789612379025

Zbirka: E-GeograFF

Redna cena: 0,00 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja

29. 11. 2024
Oddelek za umetnostno zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predmet Likovna umetnost v srednješolskem izobraževanju na Hrvaškem – kurikularni pristop

26. 11. 2024
Znanstvena založba, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Pogovor o novi znanstveni monografiji Gustav Mahler – perilegomena k njegovim simfonijam 1-7

26. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna konferenca: Glasovi prihodnosti: Pomen poezije v sodobnem izobraževalnem sistemu

21. 11. 2024
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Cikel pogovornih večerov: etnološke in kulturnoantropološke vsebine v učnih načrtih