Umetnost med prakso in teorijo: teoretski pogledi na umetnostno realnost na pragu tretjega tisočletja

Umetnost med prakso in teorijo: teoretski pogledi na umetnostno realnost na pragu tretjega tisočletja

Urednik: Jožef Muhovič

V delu, ki je pred vami, so predstavljeni rezultati najnovejših znanstvenih raziskovanj na področju estetike, likovnih ved in teatrologije, ki potekajo na Akademiji za likovno umetnosti in oblikovanje ter na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo Univerze v Ljubljani. Raziskovanja so bila v obliki referatov in spremljevalnih diskusij predstavljena na znanstveni konferenci, ki je potekala 29. septembra 2020 v Kopru. Raziskave so posvečene tematizaciji, analizi in refleksiji fenomenov, procesov in transformacij, ki zaznamujejo stanje likovne, vizualne in uprizoritvene umetnosti v turbulentnem času pozne moderne. Obseg tem je raznolik in kompleksen. Preden se jim na kratko posvetim, pa velja nekaj besed nameniti okoliščinam raziskovanja: času, v katerem je potekalo, naravi obravnavanih fenomenov in teoriji v njenem prizadevanju, da bi ulovila korak s časom in fenomeni.

Leto izida: 2021

Št. strani: 284

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789617128055

Redna cena: 24,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

05. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Zgodba o preživetju atomske bombe: Dediščina uničenja in spomina

05. 12. 2024
Oddelek za anglistiko in amerikanistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Srednjeangleška večjezičnost z vidika sociolingvistike

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Spremljevalni program znanstvene konference Dediščine antihumanizma

05. 12. - 07. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Dediščine antihumanizma

03. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Slovenščina v šoli: izzivi in priložnosti slovenščine kot materinščine na primarni in sekundarni stopnji vzgoje in izobraževanja