Projekt TRAILs, izobraževanje in usposabljanje učiteljev tujega jezika stroke

V okviru Erasmus+ projekta TRAILs je potekala pilotna izvedba izobraževanja za študente in učitelje tujega jezika stroke.

V okviru Erasmus+ projekta TRAILs je potekala pilotna izvedba izobraževanja za študente in učitelje tujega jezika stroke.

V okviru Erasmus+ projekta TRAILs (2018–2021) je od 22. do 26. februarja 2021 potekala pilotna izvedba izobraževanja za študente in učitelje tujega jezika stroke (TJS). Izobraževanje je zasnovalo osem projektnih partnerjev na podlagi rezultatov analize izobraževalnih potreb učiteljev TJS, izbire oz. priredbe primerne taksonomije učnih izidov, ter primerov dobre prakse. Za sodelovanje je bilo izbranih 33 udeležencev iz Hrvaške, Francije, Italije, Nemčije, Poljske, Slovenije, Španije in Velike Britanije. Izobraževanje v obliki interaktivnih predavanj in dela v skupinah je obsegalo naslednje teme: analiza potreb učencev TJS, načrtovanje kurikula in učnega načrta, disciplinarni konteksti in strokovni besedilni žanri, pristopi in tehnike poučevanja TJS (tudi na opravilih osredinjeno učenje, problemsko zasnovano in projektno učenje TJS), preučevanje in snovanje gradiv za pouk TJS, ocenjevanje, transverzalne zmožnosti, korpusi za potrebe učitelja in raziskovalca TJS, snovanje raziskav TJS in izdelava učnih priprav za pouk TJS. V projektni skupini so izr. prof. dr. Violeta Jurkovič s FPP UL, lekt. dr. Mateja Dostal z EF UL ter doc. dr. Darja Mertelj in lekt. dr. Saša Podgoršek s Filozofske fakultete UL. Članice projektne skupine so sodelovale tudi pri izvedbi izobraževanja, ki je prek spleta potekalo v angleškem jeziku.

Zadnje novice

Oddelek za prevajalstvo znova pridobil članstvo v mreži EMT

Prejeto priznanje

Podelitev certifikatov udeleženkam in udeležencem Strokovnega izpopolnjevanja tolmačev za sodišča in urade

Skupna fotografija vseh prejemnic in prejemnikov certifikatov

Konferenca Angažirana univerza v dolgoživi družbi: inovativne strategije izobraževanja starejših na univerzah v Sloveniji

Uvodni nagovor prof. dr. Nives Ličen