Študentski projekt "Nadreciklaža v študentskem prostoru K 17

Sodelujoči so se naučili, da je zmanjšanje potrošnje mogoče doseči preko enostavnih prilagoditev v vsakdanjem življenju (foto: Matej Mali).

Sodelujoči so se naučili, da je zmanjšanje potrošnje mogoče doseči preko enostavnih prilagoditev v vsakdanjem življenju (foto: Matej Mali).

V okviru interdisciplinarnega študentskega projekta "Nadreciklaža" v študentskem prostoru K 17 pod koordinatorstvom Centra za pedagoško izobraževanje Filozofske fakultete so se sodelujoči študenti projekta osredotočili na promocijo trajnostnega načina življenja s poudarkom na 'reuse, reduce, recycle'. Njihova prizadevanja so bila usmerjena v ozaveščanje preostale študentske populacije o pomenu zmanjševanja potrošnje in podaljšanja življenjske dobe predmetov, ne le na recikliranje.

Skupaj s pedagoškima mentorjema doc. dr. Primožem Krašovcem in prof. dr. Rajkom Muršičem ter delovno mentorico Katjo Cergonja so izvedli različne delavnice in predavanja, ki so študentom omogočili pridobivanje praktičnih veščin in znanj. Udeleženci delavnic so se naučili izdelave predmetov iz recikliranih materialov, šivanja, kvačkanja, ter spoznali koncepte minimalizma in trajnostne potrošnje.

Naučili so se, da je zmanjšanje potrošnje mogoče doseči preko enostavnih prilagoditev v vsakdanjem življenju, kot so popravila oblačil, uporaba lastnih steklenic namesto plastenk ter izdelava predmetov iz obstoječih materialov. Skozi javna predavanja so raziskovali teme hitre mode, globalnega kapitalizma in trajnostnega življenja, kar je pripomoglo k boljšemu razumevanju kompleksnih vprašanj, povezanih z našo potrošniško družbo.

Zadnje novice

Oddelek za prevajalstvo znova pridobil članstvo v mreži EMT

Prejeto priznanje

Podelitev certifikatov udeleženkam in udeležencem Strokovnega izpopolnjevanja tolmačev za sodišča in urade

Skupna fotografija vseh prejemnic in prejemnikov certifikatov

Konferenca Angažirana univerza v dolgoživi družbi: inovativne strategije izobraževanja starejših na univerzah v Sloveniji

Uvodni nagovor prof. dr. Nives Ličen